czwartek, 31 stycznia 2013

Powrót!!! ;D

 Czy ktoś jeszcze o mnie pamięta...?!

Jeżu, Jeżu święty! Patrzę z przerażeniem na datę ostatniego posta, a tam 5 stycznia! Pozostawiłam Was samych sobie na prawie miesiąc! Wybaczycie? Tak to już jest, szkoła, korki, spanie (błagam spaać!), czytanie, leci, leci... No właśnie, żeby nie było, że leniłam się tak do końca. Kto chce jutro albo w sobotę nową notkę, może sobie wybrać, co mam zrecenzować: Córkę dymu i kości <3, Upadłych, Piękne Istoty, Czaromarownik (kalendarz), czy artbook Victorii Frances? (i chyba o czymś zapomniałam...)
   Jeśli chcecie, dodam też (niepełny jeszcze, ale czarny i mrohny jak się patrzy ;) ) stosik maturalny... Czyli co Rhiamon musi przeczytać i opracować na prezentację z polskiego. Ciekawi?
   No, i obiecane zdjęcie: w takim stroju szłam na studniówkę: 

                                   

Kochani, pozostawcie bo sobie komentarz! Jestem ciekawa, kto jeszcze mnie odwiedza.

18 komentarzy:

  1. To ja chcem Piękne Istoty :D Bo nie pamietam, a o ile dobrze pamiętam wybieramy sie do kina :) a nie zapamietałam zbyt dobrze treści książki :) Śliczne miałaś "rękawki" na studniówce;) Nie no ogółem super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie byłaś ubrana na studniówkę! *__*
    Wrzuć ,,Upadłych"! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś, w obu studniówkowych wersjach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądałaś na studniówce!
    Ciekawa jestem "Córki dymi i kości" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienke mialas boska.
    Poprosze corke dymu i kosci
    Obserwuje


    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można to poproszę "Piękne istoty". Śliczna sukienka, po prostu wspaniała. Z chęcią zobaczę stosik maturalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam spać. ;)
    Wglądałaś na studniówce mega gotycko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, miałaś świetny strój na studniówkę! Mam nadzieję, że się dobrze bawiłaś i miło widzieć cię z powrotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odwiedzam, odwiedzam... mój ostatni post też opublikowałam 5 stycznia :-) A strój prześliczny, studniówka czeka mnie za niecały rok i planuję wybrać się na nią w podobnej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta cenzura niszczy piękne zdjęcie noooo xD
    Wrzuć stosik maturalny jestem ciekawa co tam sobie czytasz do prezentacji maturalnej ^^
    A poza tym mam nowego bloga (tak znów xD).
    Więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jak podobała Ci się Córka dymu i kości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeeeetny strój! Po prostu mega! :D I uwielbiam tę piosenkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. JEstem bardzo ciekawa Czaromarownika :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też chwilę u siebie nie było, ale już jestem. I kto jak kto, ale ja Cię doskonale pamiętam ;)
    A sukienka na studniówkę super! Fryzurka też mi się podoba :) Mam nadzieję, że się świetnie bawiłaś ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. J. oczywiście, że ja tu zaglądam :* Oj ja też zaniedbuję i swojego bloga i innych. :C Zajebiście wyglądałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja Cię odwiedzam i czekam na notencję, niezależnie, jaką książkę poddasz recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeny, że przeoczyłam tą notkę -.-
    Zua ze mnie koleżanka, a twój strój na studniówkę był piękny *u* mam nadzieję, że impreza się udała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, pamiętam Cię..:)No i mam nadzieję że miałaś na sobie coś czerwonego:)

    OdpowiedzUsuń